Panenky 1

Moje sbírka panenek začala úplně nevinně asi před 15 lety. Za výlohou se mi líbila panenka, která mi připomínala mého vnoučka, kudrnaté vlásky, ofinka a droboučký obličejíček. Panenka měla hrací strojek, pohybovala ručkama a hlavičkou, ale protože se mi zdála docela drahá, stále jsem váhala jestli si ji mám koupit. Potom panenka z výlohy zmizela a ejhle, na Vánoce se objevila u nás pod stromečkem. Další panenku jsem si koupila v Itálii na dovolené a tam koupili mladí ještě jednu, která byla pod stromečkem další rok. A tak to pokračuje, někdy narozeniny, někdy svátek, Vánoce, jindy mi nějakou přivezl manžel jen tak ze služební cesty. Nyní čítá moje sbírka 40 panenek a už jsem vydala zákaz kupovat další, protože je nemám kam dávat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie