Bára má štěňátko

Už jsem tady, na svých stránkách, představila "naši" horskou fenečku Báru. Když jsme přijeli na chalupu někdy v polovině května, Bára sice přiběhla, přivítala se s námi, něco dobrého smlsla a zase odešla. To mi bylo divné, ale po předchozích zkušenostech mě napadlo, že v tom bude zase asi štěňátko a nemýlila jsem se. Když mu byl asi týden, došla jsem ho vyfotit. Je to pejsek, ale zatím tedy žádný fešák.
Na dalších obrázcích je mu něco přes měsíc a už mu to docela sluší a má se čile k světu.
Tady se ho maminka snaží upravit, ale neposeda o žádné mytí nestojí.
Bára už zase u nás po většinu dne leží v síni, jen občas dojde mrňouska nakrmit.
Nebo spokojeně sedí venku, ale když slyší z domova nějaké štěkání zbývajících dvou psů, hned vydává pokyny přes potok, na protější stráň. Někdy to ale taky nezabere, tak to jde uvést do pořádku osobně.
Bára vydává pokyny domů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie