Hledání

Včera jsem přišla do chodby a vidím svého muže, jak usilovně něco hledá. Na můj dotaz co, ale odpověděl, že nic. Protože mám ve skříni krabice, kde je nadepsáno co v nich je, bylo mi divné, že hrabe ve všech. Když přešel od provázků přes prodlužovačky až ke svíčkám a kahánkům, zeptala jsem se znova. Dověděla jsem se, že hledá takový šikovný provázek, který tady ještě včera byl a teď tu není a kam jsem ho dala. Musela jsem se začít smát, že je to šikovný provázek jsem poznala už dávno, kdy jsem z něho uháčkovala síť a udělala si na ni kytičky z papíru a tak vyrobila závěs jako dekoraci na chaloupku. Takže rozhodně tam včera nebyl. Moc se mu to nezdálo, ale smířil se s tím, co mu ostatně zbývalo. Dojdu koupit nový, ale určitě už nebude takový, jako ten, co jsem zničila.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie