Jičín

Už jsem se myslím někde zmínila, že Jičín je moje studentské město. A 9. 10. jsme měli opět sjezd už po móóóóc letech od maturity. Sice se scházíme každý rok, ale teď jsem asi 2x nebyla a tak jsem si málem udělala ostudu, protože jsem jednu spolužačku, která zase nebyla předtím, nemohla poznat. Musela jsem se zeptat sousedky, kdo to je. Přesto, že už od našich studentských let uběhlo hodně vody, nasmály jsme se jak "zamlada". Chodil s námi do třídy jen jeden kluk, ale ten poslední dobou na sjezdy nechodi. Do Jičína jel se mnou manžel, že se podívá do všelijakých hobby obchodů, já říkám do "chlapskýho ráje". Tak jsem mu vnutila foťáček a tak tady je několik obrázků

. . . velké Valdštejnovo náměstí s věží a podloubím, které je po celém obvodu náměstí. .

průchod pod věží na malé náměstí. . .
kašna na velkém náměstí . .
. . . . deska na nynější základní škole, dříve myslím reálné gymnázium, ale nevím to určitě . . .

. . socha Jana Husa uprostřed pěší zóny. . .
. . . Husova ulice - pěší zóna . . .

. . . a tohle je "moje" škola, nejdřív Obchodní akademie, potom Vyšší hospodářká, pak Střední
ekonomická a nyní opět Obchodní akademie. . .
. . . s bohem obchodu Merkurem na střeše. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie