Adventní věnec

Od rána se snažím sem dostat, ale internet byl u nás nějak proti. Napadlo mě, že jsem včera zapomněla předvést svůj adventní věnec. Udělala jsem si takový netradiční - látkový. Mám ho už několik let, protože máme v bytě teplo a sucho, jehličí brzy uschlo a opadávalo, a za 14 dní to byly ubohé zbytky. Proto používám tenhle látkový, na kterém měním jen barvu svíček a ozdoby. A co se týká bezpečnosti, když jsou zapálené svíčky nevzdaluju se, ať svítí na čemkoli. Jedině když si přivezu z chaloupky větvičky jedličky, tak si udělám věneček "živý", i když taky brzy uschne, ale neopadává a látkový nechám odpočinout.

Takhle vypadal loni. . . . . . .
a takhle vypadá letos . . . .
zvonečky ze šiškového lupení jsem si udělala již loni a dávám je na vstupní dveře. . . .

tenhle zvoneček jsem udělala letos, trochu ho postříbřila, ale jde to špatně vyfotit, moc se to leskne

tohle není moje práce, ale tenhle "stromeček " si vytvořila dcera

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie