Adventní výstavní trhy

Dopledne bylo krásné počasí, takové jarní, ale přesto se mi podařilo vytáhnout muže na Adventní výstavní trhy do zahradnictví v blízké vesnici, abychom si alespoň trochu přenesli do převánočního těšení. Moc se mi tam líbilo, hrála tam tiše vánoční hudba a já nevěděla kam dřív kouknout. Udělala jsem taky pár obrázků i pro vás, jsou to takové rychlovky, honem, nikdo tu není, protože jsem nevěděla jestli se tam smí fotit, tak jsem se držela hesla "kdo se moc ptá, moc se doví" a pro jistotu se neptala. Tak tady jsou svíčky a ozdobičky na věnce, stromečky a svícny ve všech barvách, jen si vybrat, ale kterou . . . .
stromečky byly nazdobeny podle barev, tak za všechny bílý
a tady něco maličko už z hotových věnců a svícnů

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie