Ještě jeden andílek

Ještě jeden andílek, tentokrát keramický a vlastní výroby. Vlastně jsem udělala dva, ale včera jsem si je přinesla z vypálení a přijela dcera a tak jsem ji jednoho hned dala a zapomněla vyfotit.
Je takový kostrbatý, protože jsem dělala takovou větší figurku prvně a moc jsem spěchala, protože jsem byla zvědavá, jestli se vůbec udrží pohromadě. Chtělo to větší pečlivost, tak snad někdy příště. Vyfotila jsem oba, než jsem je nesla na vypálení, protože jsem měla obavy, že se cestou ulomí křídla nebo něco jiného. Dopadlo to dobře, odnesl to jen nějaký vlásek, ale copak teď ty obrázky najdu.
Tak alespoň jeden, už připravený svítit . . . .
. . . . když je tma a svítí jen svíčka, tak to vypadá o chlup lepší. . . . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie