Mám službu


Ano, mám službu a to na krmení kočiček. Švagrová má souseda, který vlastní, napsat chová, to nemůžu, 2 kočky a 3 koťátka. Kočičky sice krmí, ale tak všelijak, že jsme se se švagrovou ujaly jejich dokrmování. Daly jsme jim i jména, takže máme Ofinku, Stříbrňáčka, Sněženku (ta je krásně bílá, jedno očičko má nádherně modré, ale jak to u bílých koček bývá, zřejmě neslyší), Čertíka a Černobílou. Tedy krmí je švagrová, protože k ní kočičky chodí a já přispívám. Jen když švagrová odjede k dětem, chodím jim dávat najíst já. A to se stalo právě teď. Když cvaknu vrátky, je až dojemné, jak ke mě všechny běží. Musím dávat pozor, abych přes některou neupadla. Chtěla jsem to jejich vítání vyfotit, ale nebylo to možné, jak kolem mě pobíhaly, tak jenom doklad o tom, jak jim chutná.
Sněženka s Čertíkem . . .
Stříbrňáček už se předvádí . . . .
Ofinka ještě loudí. . . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie