Stromeček

U předcházejícího článku píšete, že mám paměť, ale asi jak na co. Pohádku jsem slyšela mockrát a taky ji mockrát vypravovala, tak to šlo, ale že jsem si do rozepsaných dala stromečky, na to jsem si vzpomněla až dneska, téměř po Vánocích. Ale když už jsem je připravila. . . . . .U nás máme letos dva vánoční stromečky. Manžel chtěl stromeček s ozdobami, které jsme si začali kupovat před léty, když jsme se vzali a každý rok nějaké přikoupili, takže to je taková směs barev i tvarů.
Tady jsem se pokusila fotit bez blesku s novým foťáčkem, ale světýlka jsou trochu rozmazaná, bez stativu se to nedá udržet.
Tohle je takový "můj" maličký stromeček v jídelně, s háčkovanými ozdobami a . . . .
barevnými světýlky, ale tady focení dopadlo ještě hůř, tudy asi cesta nepovede, ale pokusila jsem se.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Trocha poezie

Přání