Ofinka

Pro všechna děvčata, která měla starost o Ofinku sděluju, že když jsem před polednem přišla krmit, už všechny kočičky čekaly a to i Ofinka. Šla jsem schválně později, až nebude takový mráz, ale zřejmě čekaly už od devíti hodin, kdy obvykle chodívám. Chyběl Blesk, ale ten si myslím, že se dostal do přízně sousedů asi o 3 domy blíž, protože se tam ke mě přidává a potom mě zase až tam vyprovází a ani se tak nedere o jídlo. Přišel se podívat od dalších sousedů rezavý kocourek, ale jen tak omrknout, jestli tyhle chudinky nedostávají něco lepšího než on doma.
Důkaz, že Ofinka je v pořádku, jen nějaká ušmudlaná
A když jsem už měla foťáček s sebou, vyfotila jsem, co se mi líbilo v té zmrzlé přírodě . . .
a ještě něco z pozdní procházky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie