Nebeská lampička

Předevčírem jsem náhodou mrkla z okna a zůstala jsem překvapeně koukat. Sluníčko vytvořilo spolu s komínem v dáli, krásnou nebeskou lampu. Samozřejmě, že jsem hned běžela pro foťáček, ale než jsem ho přinesla a nachystala, sluníčko už kousíček popoběhlo. Myslela jsem, že včera provedu opravu, tak jsem bedlivě hlídala, ale sluníčko už šupajdilo  daleko výš a že by se mu chtělo znovu " usednout na komín", tak to ani náhodou. Zřejmě to takhle vyjde jen jeden den v roce a o to víc mě štve, že se mi to nepodařilo vyfotit v přesné poloze. Tak alespoň takhle. . .
.
.
Jen bych měla ještě podotknout, že ve skutečnosti bylo o hodinu víc, poněvadž jsem až včera zjistila, že jsem neprovedla opravu na letní čas.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie