Kulatá dečka

Teď jsem dva dny počítač zanedbávala. Měla jsem jít oční prohlídku a protože se minule paní doktorce něco nelíbilo,  žila jsem v obavách a neměla na nic náladu. Včera jsem zase viděla všechno rozmazaně, protože jsem měla oči rozkapané, ale snad to bude v pořádku,  ještě se tam ale musím jít za týden ukázat, jestli kapky zabraly tak, jak měly. 
Dokončila jsem dečku, kterou jsem už jednou háčkovala, ale tenkrát jsem ji darovala, tak jsem si tuhle udělala pro sebe. Vekou "radost" mě udělala Bony,  když jsem vypnutou dečku chtěla vyfotit, zazvonila sousedka. Tak jsem dečku opatrně položila na sedačku, aby se nepomačkala a šla sousedce pomoct přestěhovat skříňku. Ta naše potvůrka snad na to přímo čekala, když jsem přišla, měla z dečky udělaný pěkný raneček pod  hlavičkou a sladce spinkala. Rozčílila mě tak strašně, že jsem si ani nevzpomněla, abych to vyfotila. Vynadala jsem ji téměř do bezvědomí (svého), ale nakonec jsem si za to mohla sama, přece vím, že tam spává.

.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie