Mokrá procházka

Včera jsem se i přes nepříznivé počasí vydala na procházku.  Vzala jsem  našim adoptovaným kočičkám nějaké papání  a okoukla zahradu.
Stále drobně pršelo
.
. . . tulipány pod tíhou deště smutně skláněly hlavičky. . ..
. . . ale těmto docela kapky deště slušely. . ..
.
. . . konvalinkám déšť ani tak moc nevadil, do kalíšků kvítků jim nepršelo. . ..
. . . zato tahle kytička měla uprostřed každého stonku kapku,  jako nějaký diamant. . ..
. .  tráva byla mokrá. . ..
. . . což ale nevadilo těmto, opodál hopsajícím  ptáčkům, snad drozdům (stydím se, ale ptáčkové nejsou moje silná stránka),  spokojeně poskakovali a co chvíli něco sezobli. ..
.
. . . když jsem se vracela, pršet přestalo, ale jen na chvíli, tak jsem ještě přes betonovou zeď vyfotila tyhle vykukující pivoňky. . ..
. . . květ kaštanu. . ..
. . . a borovici, která se vyzdobila spoustou "svíček". . .
,

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie