Park u hřbitova

Už jsem zase pár dní nevložila žádný článek, ani nenavštívila oblíbené stránky, ale tentokrát za to mohl Internet. Zlobil a zlobil. Odborně popíšu jak. Když jsem se chtěla připojit, objevilo se dole asi pět zelených obdélníčků, pak se to " kouslo"a nešlo to ani dál ani zpět. Myslím, že vysvětlení pochopili i ti úplně zdatní v zacházení s počítačem. Včera  závada pokračovala.

Ráno  jsme zajeli do zahradnictví u hřbitova. Bylo potřeba nahradit na hrobě v mísách, odcházející macešky, novými kytičkami. Protože bylo krásné ráno, sluníčko svítilo, kupodivu nepršelo, to zase až odpoledne, vyfotila jsem pár obrázků parku u hřbitova. Za mých mladých let tu bylo plno laviček a chodilo se sem randit. K tomu randění ale musím poznamenat, že  v parku byla spousta keřů a stromů, takže lavičky byly v krásném zátiší a nebylo tu vidět jak na náměstí.

Kaštanová alej . . .
.
. . . souběžně s ní, tentokrát alej lipová, k hřbitovnímu kostelu. . ..
. . . park . . ..
.
.
.
. . . ještě jsem vyfotila nejstarší náhrobek na hřbitově. . ..
. . . nápis,  který pokračuje. . .  maje věku 64 let, pohřben 6. ledna LP1882..
Navečer jsme šli k volbám a hele na "velkém paneláku" se opravuje Internet. Poněvadž nosím foťák pořád s sebou, hned jsem to zdokumentovala. Tetokrát jenom malým foťáčkem Davídkem,  který nosím  běžně v kapse, takže mi to nešlo víc přiblížit. Goliáše si beru jen když jdu "na lov",  je dost těžký a do kapsy se mi nevejde..
Nevím, jestli tou odpovědností z voleb nebo čím, mě tak rozbolela hlava, že mě ani mužovo volání, že už Internet chodí,  nezlákalo, abych šla k počítači, stejně bych na to ani neviděla. Slupla jsem dva prášky a zapadla do postele. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie