Začátky

Krásné výtvory pletené z papíru na vašich stránkách se mi zalíbily a dlouho jsem se chystala, že to také zkusím. První výtvory  jsou dost hrozné, ale "chybama se člověk učí", ale že by ze mě byl mistr, tak to nedoufám, ale předvedu, že jsem se už i malininko zlepšila. Kdyby mě to šlo alespoň z poloviny tak, jako mě to baví .

. .  první výrobek - květináčky
.
. . . další byl tenhle větší čtvercový košík. . .
.
. . . potom krabička s víčkem. . .
.
.
. . . další měl být obal na květináč, ale po upletení jsem se rozhodla, že  původní, plastovou nádobu, kterou jsem oplétala, nechám  uvnitř, alespoň už kytka nemusí mít misku. Příště ale  plést z už namořených ruliček.. .
.
. . . poslední pokus, košíček s oušky. . .
.
-
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie