Jahodový a višňový den

Včera jsem si připadala jako vosa. Pletovala jsem mezi hrncem s jahodovou a kastrolem s višňovou zavařeninou. Dcera dostala jahody, tak se s námi podělila a višně má na zahradě. Když už nás takhle potrestala, chci říct podarovala, tak jsem musela tu úrodu zpracovat. Tady jsou výsledky mého snažení
. . . jahodová a višňová zavařenina, muž ji má rád k snídani na čerstvý rohlíček ale i na chleba
/moc se mi to nepovedlo nafotit, sklenice vypadají jako opilé/

.
. . .ze zbytku višní jsem udělala bublaninu, samozřejmě s vypeckovanými višněmi, protože s peckami se to nedá podle muže jíst. . .
.
- - - a jahody zbyly ještě na řezy s želatinou, přišli mladí a přišliy jim k chutí . . .
.
. . .  a když jsem se podívala večer z okna, na obloze byl krásný, vypečený koblížek, tak jsem ho musela taky vyfotit. . .
,
. . . pohled z okna . . ..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie