Jarmark

Jak jsem včera slíbila, předkládám další obrázky z oslav 705. výročí založení našeho města. Další součástí byl jarmark. Očekávala jsem trochu víc, třeba předvádění nějakých řemesel.  Místo toho letos převládaly čarodějnice ve všelijakém provedení i velikostech
.
.
. . . malej, ale šikovnej, když jsme šli zpět, už tam nestál . . ..
. . . keramika, ta mě lákala nejvíc, formy na bábovky byly moc pěkné. . ..
. . . konvička by se na hory taky hodila, ale odolala jsem. . ..

. . . ošatky a košíčky jsem prohlížela podrobně, abych něco okoukla z pletení. . ..
. . . krásné, dřevěné hračky, tak ty už nebo zatím se nás v této době  netýkají. . ..
. . . pán pražil a mlel ručně kávu, na otázku, jestli si ho můžu vyfotit se moc smál. svolil a takový "pozůstatek" jeho smíchu je vidět i na fotce, ve stánku vedle prodávala paní všechno, co se kávy týká od kávy samé, přes mlýnky až po hrníčky. . ..
. . . tady jsem zůstala nejdéle,  foukání skla bylo moc zajímavé. . .
.
. . . oheň ve skle. . . pán jistě promine, že se mi podařilo vyfotit firmu na autě jako svatozář kolem jeho hlavy. . ..
. . . tady ještě zblízka plamínek ve skle. . ..
. . . a jestli si myslíte, že i tady jsem odolala pokušení si něco koupit, tak se mýlíte, odnesla jsem si vázičku a džbáneček,  obojí bylo před mýma očima vyrobeno. . ..
. . . a opět mi nedalo, abych taky nevyfotila tohohle fešáka dole v kočárku, jak jsem se dověděla od jeho paničky, nastoupí vždy, když už ho asi bolí ťapky nebo když se mu něco nelíbí a trochu se bojí. . ..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie