Sraz veteránů

Včera se konal v našem městě 15. ročník srazu veteránů. a protože naše věnné město slaví v tyto dny také 705. výročí založení, konalo se mnoho akcí. Já bych ale zatím chtěla ukázat alespoň některé motorky a autíčka s dřívějším datem "narození", kterých se sjela opravdu spousta.

. . . dopravní policie - tento muž řídil dopravu na náměstí. . .
.
. . . asi  nejstarší motorky, vzorně opečovávané. . ..
. . . Manet, za ním Pionýr zvaný pařez a dál Skútr, na kterém se dalo sedět bokem . . ..
. . . a Jawy - Péráky a poslední kejvačka, na takové jsem dělala řidičák a dokonce jezdila, teď bych na motorku nevlezla ani náhodou. . ..
. . . tahle  motorka se sajdkou se mi moc líbila, hlavně ta boudička je krásná. . ..
. . . tady podobná ale bez boudičky. . . ..
. . . ještě poslední úpravy, aby byla motorka za nobl dámu. . ..
. . . tahle vojenská motorka měla super posádku, dva kluky a holku ustrojené do ruských vojenských uniforem, ovšem když jsem je chtěla vyfotit, došly mi baterky a než jsem dala nové, zmizeli mi v davu. . ..
. . . tohle nevím, jestli je ještě motorka nebo už auto,  za našich mladých let se tomu říkalo Hadraplán nebo motorka v montgomeráku, bylo jich tu hned několik. . ..
. . . asi nejstarší autíčko, Ford model T (to tam mělo napsáno), prapra. . . dědeček našeho autíčka.
. . . Aerovka, manželova spolužáka, taky jich tu bylo několik. . ..
. . . další Aerovka s posádkou, hlavně mě dostal třetí člen, zřejmě zvyklý, na takovou jízdu a očividně spokojený. . ..
. . . lákala jsem ho, aby se otočil, ale sledoval,  aby páníček při couvání do někoho nevrazil. . ..
. . . některá auta nabízela k prohlédnutí i vypulírovaný motor, které většina mužského diváctva obdivovala. . ..
. . . a tady celá řada Felicií, která byla jedním z nejpovedenějších aut, podle mého názoru, co Škodovka vyrobila. . ..
. . . a z řady traktorů snad dva nejstarší. . ..
. . . na pořádek dohlíželo četnictvo, ale Arazim to nebyl, to jsem si všimla. . ..
Ještě tam byla stará požární auta a spousta dalších, ale myslím, že tohle je na ukázku až až. Některé fotky nejsou moc povedené, hned ráno, kdy nebylo na náměstí moc lidí, to šlo, ale potom se fotilo už špatně, takže někde chybí kus kola atd. Zítra předložím fotky z jarmarku .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie