Růžová dečka

Tahle dečka nepatří k čerstvě dokončeným, mám ji už asi rok, ale ještě jsem ji sem nedala, tak to napravuji. Je opět růžová, ale k této barvě mě tak trochu nutí nábytek. Když jsme se s manželem před, je to vůbec možné, že to v srpnu bylo už, nóó strašně moc let, brali, nebyl téměř žádný jiný nábytek k dostání,  než sektorový U 450. Byly to všelijaké skříňky s dvířky, posuvnými dvířky, zásuvkami, skleněnými posuvnými dvířky atd., které se daly různě sestavovat. A právě posuvná dvířka a jedna skříňka se zásuvkami jsou v kombinaci růžové, šedé a černé barvy.  Už jsme si chtěli koupit nový, ale pak jsme si řekli, že už nám sloužil tak dlouho a dobře, že si ho necháme. Nový byl obývacím pokojem, potom jsem si koupili nový nábytek do obýváku, tak  se různými změnami proměnil na pokojík pro dceru.  Gauč a některé skříňky odcestovaly na hory, jídelní stůl a židle do sklepa, přibyl psací stůl a válenda. Potom přišly další změny a pokojík užívali vnoučkové a nyní jsme zase vybalili ve sklepě uschovaný stůl a židle a je to jídelna, ve které mám sbírku chodské keramiky a panenek. Když přijdou mladí, musíme mít větší stůl, do kuchyně bychom se nevešli. Tak to je sáhodlouhé vysvětlení, proč růžové dečky a růžové vyšívání.
.
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie