Hořice v Podkrkonoší 2

Poslední dobou jsem počítač zanedbávala, nějak se mi rozšířily činnosti venku, takže jsem užívala pěkného počasí.
 Jen se musím zmínit, že ve středu jsem byla s dcerou v Hradci Králové na Alexandrovcích a byl to úžasný zážitek. Byla jsem  nadšená jejich výkony jak pěveckými, tak tanečními chvílemi až artistickými. Jen jsem strašně litovala, že jsem s sebou neměla foťáček, ale myslela jsem, že bude zakázáno fotit, ale nic takového, takže škoda.

Teď se vrátím k Hořicím. Mezinárodní setkání sochařů jsou v Hořicích pořádána od roku 1966. Autoři z celého světa vytvářejí sochy z hořického pískovce v nádherném prostředí historického lomu Sv. Josefa. Potom jsou sochařská díla instalována v přírodní galerii na vrchu sv. Gotharda, kde můžeme shlédnout 86 plastik současného světového sochařství.

Vladimír Preclík - Československo - Soví město - r.1967.
Ivan Avoscan - Francie - Vnitřní zápas - r.1968.
Antonie den Ridder - Nizozemí - Bambusové výhonky - r.1995.
Marcello Guasti - Italie - Signál r.1967.
Michal Gabriel - Československo - Labyrint - r.1990.
Miloslav Hájek - Československo - Hrudník - r.1968.
Jiří Bradáček Československo - Plodnost - r.1967.
Ronald Dinel - Kanada - Střetnutí - r. 1968.
Šima Vulas - Jugoslávie - Svinuté plachty - r.1969.
Jiří Seifert Československo - Viklan r.1991.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie