Barevná paleta

Konečně zase můžu k počítači. Muž pracoval dlouho do noci, tak teď vyspává, takže jsem mohla přetáhnout obrázky z foťáčku, které jsem nafotila v sobotu na procházce. Daleko jsem se nepustila, protože mi to ještě moc nejde, docela slušně pajdám, ale bylo hezky, tak jsem došla kousíček za město k zahrádkám. Na jedné z nich to krásně barevně kvetlo. . .
.
.
.
.
.
Ještě jsem se zastavila u švagrové a tam jsem  objevila, že ji na stole kvete zvláštní kytička. Poznáte, co je to za druh ? . ..
. . . tady to už je naprosto jastné. Sněžence se líbilo na sluníčku, tak se vtěsnala na misku mezi vřes, co má švagrová připravený na hřbitov ..
. . . když už jsem ji vzbudila, tak taky dostane něco na zub. Pro ty, kteří nejsou pravidelnými návštěvníky mého blogu, je to jedna s pěti kočiček,  které se švagrovou krmíme, protože jejich páníček nějak "nestíhá". Je celá bílá a bohužel, jak to u bílých kočiček bývá, neslyší..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie