Vějíře

Před týdnem v sobotu jsem se šla podívat na vnoučka do tanečních a protože je to společenská záležitost, obula jsem si místo pohodlných bot, které běžně nosím, lodičky na dost vysokém podpatku. Jenže ouha, cestou tam mě začala bolet noha, domů mě už dcera musela dovézt autem a v pondělí mě muž odvezl na ambulanci. Tam jsem se dověděla, že mám chodidlo mazat mastí a být v klidu. Tak jsem z dlouhé chvíle začala přerovnávat zásuvky a v jedné jsem našla krabičku s vějíři, které jsem si před lety koupila  na výzdobu předsíně.  Nějakou dobu tam vydržely, pak jsem je dala do krabice a docela na ně zapomněla.  Ale připadají mi pořád docela hezké, takže tady jsou. . .
.
.
.
. . . už si nepamatuju, kde jsem který koupila, ale tenhle je určite ze San Marina. . ..
. . . a tenhle z Benátek. . ..
.
.
. . . a tady tomu obrovi, který měří 120 cm jsem malovala  kabátek. Vějíř je dcery a  je na schodišti. Původní kabátek se potrhal a tak jsem dostala za úkol namalovat nový a takhle to dopadlo.  Moc se to nepovedlo nafotit, sluníčko s oknem dělaly stíny..
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie