Hrníčky nejvíc používané

Ve třetím pokračování seriálu o hrníčkách, přišly na řadu hrníčky, které jsou docela obyčejné, ale u nás nejvíce používané a proto si myslím, že sem taky patří. Tyhle hrníčky jsou naše snídací, určitě neuhodnete, který je můj. . .
.
. . . do těchto hrníčků nebo spíše sklenic si dáváme se švagrovou, když přijde na návštěvu v zimě celá  zmrzlá, grog nebo svařáček. . ..
. . . Henrietta - hrníček na černou kávu, využívaný denně, jednou dopoledne a jednou odpoledne.
. . . konvička a hrníček na bylinky, nasbírané na chaloupce. . ..
.
. . . tenhle hrníček je už památeční, "uvítací", dostala jsem ho na uvítanou, když jsem nastoupila  do školy od kolegyně Olinky na kafíčko . . ..
. . . a tenhle je "rozlučkový", když jsem po letech odcházela, dala mi ho na památku Romanka. . ..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie