Koledy s paní Kvěchovou

Nejdřív bych vám všem chtěla poděkovat za přání brzkého uzdravení i krásná přáníčka k Vánocům. Je mi líto, že jsem tu tak dlouho nebyla a hlavně, že jsem nenavštívila Vaše stránky, takže teď to budu pomalu napravovat.  Jak jsem již psala, byla jsem nemocná a bylo to horší, než to zpočátku vypadalo. Švagrová moje stonání ohodnotila slovy:"Holka, ty jsi letos pořád na hrnci".  Chudák muž nakupoval, staral se, ještě, že jsem to cukroví stihla dřív, že nemusel péct a nakonec to ode mě chytil taky, takže já se z toho pomalu dostávám a on leží. Před Vánoci jsem se chystala, že sem dám koledy s obrázky paní Kvěchové,  ale už jsem se k tomu nedostala, ale koledy si můžeme zazpívat i  teď. Pohledy jsou z roku 1949 a dostala je moje babička od svých dětí, jako přání k Vánocům.
,
.
.
.
.
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie