Už opravdu letošní poslední

Myslela jsem, že zvonečky, které jsem minule ukazovala, jsou poslední, které jsem letos pletla, ale zmýlila jsem se. Musela jsem jich ještě několik udělat. Volila jsem takovou střední velikost, aby to nebyla tak moc velká piplačka a taky, aby nebyla velká spotřeba ruliček. Takže za všechny udělané a už i rozdané alespoň jeden
.
. . . u švagrové jsem objevila mísu z drátků ve tvaru hvězdy, tak jsem si ji honem musela udělat taky, jenže jak jinak než z papíru, ale pletla se docela špatně.A ještě jedna potíž se při její výrobě vyskytla, došla mi totiž zlatá prášková barva, kterou jsem koupila před léty, ale ta se už prý nevyrábí, tak mi paní prodavačka doporučila jinou, která není ani tak krásně zlatá, ale navíc tak strašně smrděla, že jsem myslela, že vyhodím barvu i s hvězdou. . . a tím už opravdu letos končím, musím taky péct ještě nějaké cukroví.
.
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie