Zvonečky

Na počítači se opět pilně pracuje, takže já se musím velmi uskrovnit, mrknout jen občas k některé z vás. Ale doufám, že se vše vyřeší a že budu mít počítač jen sama pro sebe. Ježíšek přinese manželovi notebook, ale neprozradit, bude to překvapení.
Když jsem utírala a oprašovala všechny, muž říká lapače prachu, ale pro mě to jsou milé dárky, plné vzpomínek, rozhodla jsem se vám zase nějaké ukázat. Ve škole jsme si s některými kolegyněmi dávaly na Vánoce drobnosti,  hezkou svíčku, andílka nebo i zvoneček.  A tak jsem tu dnes uspořádala zvonečkovou přehlídku.

. . . takže nejdřív zvonečky darované kamarádkami, zvonečky z různého materiálu .
.
.
.
.
.
.
. . . tenhle zvoneček jsem si koupila jak vidíte v Luhačovicích. . ..
. . . tyhle mi koupil manžel, při našich výletech, letos přibyl zvoneček z hradu Pecka. . ..
. . . tenhle zvoneček mám od svého vnoučka, samozřejmě, když byl ještě malý. . ..
. . . tyhle dva zvonečky jsem si vyrobila sama. . ..
. . . a jako poslední vám představím zvoneček ze všech nejvzácnější, na ten u nás zvoní co pamatuju a že už pamatuju hodně a prý zvonil i dřív - Ježíšek. . ..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie