Zima v parku

Tento týden jsme měli rozlítaný, pořád jsme někde jezdili, zařizovalli,  sháněli, takže večer jsem byla ráda, že si můžu jít lehnout. Proto počítač odpočíval. Mám co dohánět, než všechno, co jsem zameškala prohlídnu. Ve středu jsme měli zařizování v pojišťovně, ale bylo tam dost lidí, takže jsem tam manžela nechala čekat a zaběhla jsem do blízkého parku u sv. Trojice udělat nějaké obrázky. Bylo zrovna krásně slunečno, sníh čerstvě napadaný, běloučký, prostě paráda. Odpoledne jsem se chtěla s vámi o obrázky podělit, jenže sotva jsem zapnula počítač, přišla švagrová a večer ještě dcera, takže na počítač zase  nedošlo. Takže se zpožděním až dnes.

. . . vstup do parku z náměstí. . ..
. . . modlitebna církve evangelické. . ..
. . . sluníčko ve větvích stromů. . ..
. . . cesta ke kostelu sv. Trojice. . .
.
. . . památník obětem války. . ..
. . . vpravo modlitebna církve evangelické a vzadu kostel sv. Trojice.
. . . upravená cesta s lavičkami  podle modlitebny. . ..
. . . lavička teď rozhodně nezve k posezení. . ..
. . . silnice z náměstí a na zasněžené trávě holoubek. . ..
. . . který mě zvědavě pozoroval. . ..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie