Dorty

Nějak poslední dobou nestihám, stále někde cestujeme a zařizujeme a musím říct, že večer jsem ráda, že zalezu. Nejhorší je, že na chvíli usnu a potom koukám do stropu a nic. Když pak potřebuju ráno vstát, tak bych nejvíc spala. Ale to jsem vlastně ani nechtěla psát. To co jsem chtěla je to, že kácení před domem stále pokračuje a jak jsem se dozvěděla mají tam zůstat pouze čtyři stromy a budou se vysazovat nové. Je mi z toho smutno, ale nic s tím nedokážu udělat. A teď z jiného soudku. Dcera opět pekla. Tentokrát pro dcerku své kolegyně v práci panenku, na přání v modrém provedení.. .

A tenhle dortík s pařížskou a bílou šlehačkou byl pro mě a přiznám se, že kousek ochutnala švagrová, kousek dcera a zbytek jsem snědla já sama, tedy ne najednou, abyste si nemysleli. Ještě musím dodat, že muž šlehačku nemůže, jinak bych se s ním samozřejmě rozdělila. Pak chci zhubnout. Ach jo, když to je tak dobrý.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Trocha poezie

Přání