Kuřátka z hadru

Tak jsem si konečně povolila počítač. Snažili jsme si trochu vylepšit ložnici, malovali jsme a prováděli nějaké nátěry a když už jsme byli v tom řádění, tak jsem vyčistila s manželovou pomocí všechna okna a provedla jarní úklid. Taky jsem se pustila do přebírání skříní, protože jsem zjistila, že jsou sice plné, ale když jde do tuhého, tak nemáme co na sebe. Už mám nachystaný velký pytel a jsem v polovině. Strašně mě to nebaví, něco si musím vyzkoušet, co kdybych se do toho náhodou ještě vešla a tak musím postupně. Abych si trochu vylepšila náladu a dověděla se něco nového, zastavila jsem se u děvčat ve škole a dostala jsem kuřátka, která s dětmi vyrábějí. Děti prý to moc baví. Tak mě napadlo, že by to mohl být tip pro hlídací babičky nebo pro maminky s mrňousky, kteří se taky chtějí podílet na velikonoční výzdobě. Kuřátka jsou vyrobena z hadru, který prodávají v drogerii asi za 12 Kč a kuřat je z něj celé hejno. Nastříhají se proužky natřou lepidlem a smotá se tělíčko a pak s druhé strany hlavička, to děti krásně zvládnou. Křidýlka, zobáček a hřebínek vystřihne někdo dospělý a je hotovo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie