Cesta na nákup

Včera jsem si byla zase užívat s panem doktorem a byl to tak silný zážitek, že jsem si musela vzít prášek a jít si lehnout. Zuby mě bolí snad už všechny, pusu nemůžu pořádně otvírat, ale jak jsem se dověděla, tak to u osmiček bývá a než se to uklidní, trvá to většinou delší dobu. Takže tolik o mém léčení.
Dnes ráno jsem si vzala opět prášek a vyrazila nakupovat. Nešla jsem daleko, jen do Penny, které máme kousek. Vzala jsem si foťáček a udělala cestou pár obrázků.
. . . hned za domem mě upoutala krásně rozkvetlá, myslím, že trnka. Spousta bílých drobných kvítečků úplně svítila. Bohužel se mi to nepodařilo tak dobře vyfotit. . .
. . . před obchodem odevzdaně čekal tenhle fešák. . .
. . . a hned na druhé straně další. . .
. . . na zpáteční cestě jsem si kousek zašla, abych byla ještě chvilku venku a takhle to vypadá mezi paneláky. . .
. . . na trávníku byly krásné voňavé fialové plácky. . .
. . . a tady na paničku, která se zapovídala, čekal další pejsánek. Tak mě napadlo, jak jsou ti naši miláčkové trpěliví, že na nás vlastně pořád čekají. . .
. . . a ještě žlutá kytice . . .
a jsem doma. Ráno to vypadalo, že bude hezky a teď jsem mrkla z okna a je pěkně zataženo a nebude asi dlouho trvat a začne pršet. Ale já vám všem přeju hezké odpoledne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie