Minulý týden

Celý týden jsem se neozvala, protože byl takový, jak se u nás říká "pošišmaný". V sobotu jsem připravovala oslavu na neděli, protože měl manžel narozeniny. Takže na neděli jsem pozvala gratulanty už na oběd. Bylo to moc fajn, vnoučkové přivedli i děvčata, tak bylo veselo a hezky jsme se pobavili. Na pondělí se ohlásila s gratulací švagrová, která byla celý týden v Praze u dcery a přijela až v neděli večer. A tím byly příjemné dny vyčerpány. Na úterý jsem byla objednaná v Hradci na kontrolu s očima. Paní doktorka mě nijak zvlášť nepotěšila, ale zatím to prý necháme. Pak jsme ještě něco obstarali, když už jsme to naše krajské město navštívili a když jsme navečer přijeli domů, byla jsem zralá na postel. Ve středu jsem hned ráno roztřídila prádlo a už to začlo. Várek bylo hned několik, takže pračka už naříkala, že ji bolí bubínek. Ale všechno venku krásně schlo, takže jsem hned po obědě začala žehlit. Jenže k večeru se ozval potvora zub a protože to byl poslední moudrák, bylo jasné, že si ho pan doktor nechá. Jenže aby toho nebylo málo, v noci se mi rozbláznil žaludek, takže jsem vůbec nespala a ve čtvrtek ráno, mě muž, celou zbědovanou, odvezl k zubaři. Panu doktrovi se do toho moc nechtělo, když viděl, jak mi je zle, ale přesvědčila jsem ho, že to vydržím. Zub se teda držel fest, dokonce si zahnul kořínek, ale nakonec mě přece jen opustil. Pan doktor mi doporučil klid (to ani nemusel, protože po minulé probdělé noci, to bylo jasné) a prášky na bolest, protože už to prý bylo v zánětu, takže je budu potřebovat. Doma jsem s chutí zalezla do postele a celý čtvrtek prospala. Ještě včera to za moc nestálo, žaludek se usazuje jen pomaličku, takže jsem s bídou uvařila oběd, a zase zalezla. Dnes už se cítím docela dobře, takže foťáček i počítač, oba minulý týden odpočítvaly, zase trochu proženu. Bude toho hodně, než projdu všechny vaše příspěvky, ale už se těším. Dnes už jenom kytice narcisů, které mi přinesla kamarádka, když se od muže dověděla jak na tom jsem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie