Výzdoba? - to ani náhodou

Uháčkovala jsem nové slepičky a kuřátka, protože po loňských Velikonocích mi doma žádné nezbyly a rozhodla se, že udělám jarní výzdobu. Nejvíc se mi líbílo místo na parapetu okna. Uprostřed je záclona "vykousnutá", takže to bude hezky vidět. Jenže jen jsem přinesla petrklíček a ošatku, hned jsem narazila. Bony mi jasně dala najevo, že tam tedy ne. Podívala se na mě s výrazem, který naznačoval: "Jak tě tohle mohlo napadnout, dávat sem nějaké hloupé slepice, přece víš, že tohle místo je moje. Tady beru sluneční lázeň a rozhlížím se po okolí" a pak na moje domluvy nahodila nezájem a hotovo. Protože ji podpořil ještě páníček, zatáhla jsem zase záclonu a odpochodovala i s výzdobou.
. . . "Už mi dej pokoj, seber si to a běž". . .
. . . tak zatím jsou slepice i s kuřaty na poličce. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie