Begonie

Teď jsem opět pár dní PC zanedbávala. Zpracovávala jsem jahody. Vařila džem, nějaké celé jsem dala do mrazáku, aby byly na tvarohový dort, samozřejmě jsem taky musela upéct placičku s jahodami a želatinou a letos prvně jsem udělala zmrzlinu do střívek na tlačenku. Recept jsem si našla na netu. Dala jsem na zkoušku trochu do mističek a byla dobrá, tak snad bude dobrá i za delší dobu. Včera jsem byla v městě svých studentských let v Jičíně. Měli jsme sjezd a ani nebudu psát po kolika letech, ale zjistily jsme, že jsme pořád pěkný holky a nasmály jsme se jako před tou hrůzou let. Ovšem náš jediný mužský zástupce, který byl ve třídě se nedostavil. Tak omluvenka nepřítomnosti na PC je napsaná a teď pár obrázků begonii, které pěstuju na balkoně. Jenže letos jsem udělala chyby, k těm velkým hlízám jsem do truhlíku přistrčila i ty, které se mi zdály ubohoučké a myslela jsem, že z nich nic nebude. Ale ony projevily chuť k životu, takže teď jich je v jednom korejtku moc a přesazovat je už nechci, to bych je jan polámala.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie