Luhačovice

Konečně se zase po dlouhé době dostávám k tomu, abych napsala pár řádek. Mezi naším cestování na chalupu jsme si udělali i dovolenou v našich oblíbených Luhačovicích a hned na to jsme se dali do malování, takže bychom potřebovali novou rekreaci. V Luhačovicích bylo hezky, ale připadalo nám, že je tam letos míň lidí, také koncert byl jen jeden za týden, zatím co dříve byly tři a i květinová výzdoba se mi zdála taková chudší. Že by nebyly penízky? Obrázky krásných staveb Dušana Jurkoviče a ostatní zajímavosti z Luhačovic jsem na svých stránkách ukázala již po naší návštěvě Luhačovic v roce 2009. Vezmu to dnes z trošičku jiné strany, ale vodotrysk na Lázeňském náměstí nemůžu vynechat.
Posezení na kolonádě je vždycky příjemné a když odpoledne začne na kolonádu svítit sluníčko, posunují sedící své lavičky dozadu do stínu, ale většina už ji nedá zpět na původní místo. . .

. . . takže to pak vypadá takhle. . .

. . . po Luhačovicích vás povozí autovláček. . .

. . . nebo se můžete projít po chodníku lemovaném květinami a kouličkami z kamene. . .

. . . ještě pramen dr. Šťastného, ze kterého jediného mi hodně studená voda docela chutnala, je dost slaná, ale
připadalo mi, že po ní není žízeň. . .

Na kolonádě jsou obchody s dárečky a s keramikou. . .

. . . s porcelánem, ale taky myslím velký odbyt není, ceny jsou vysoké, tyhle dvě zadumané sošky jsem na stejném místě se stejnou cenou vyfotila už před dvěma lety. . .

a samozřejmě taky obchůdek s krojovanými panenkami. A teď přijde hádanka, co myslíte odolala jsem?

Samozřejmě že ne, tady je moje panenka, podle nápisu na krabic, v kroji s Uherského Brodu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie