Obchůdky pro radost

Poněvadž ve vsi, kde máme chaloupku, není žádný obchod, jezdíme nakupovat do Jilemnice nebo do Vrchlabí. Do Vrchlabí jezdíme ale raději, i když je to kousek dál. Je tam víc obchodů a potom jsou tam i obchůdky mého srdce, se spoustou krásných zbytečností. Teď vás některými provedu, ale rozhodně moje obrázky nedokážou zachytit tu milou a příjemnou atmosferu.
Nejdříve zákusky a dorty, no řekněte nejsou nádherné, ovšem musím vás zklamat, žádné mňam, jsou totiž ze skla. . .



. . . jak by mohl chybět pán hor Krakonoš, tady hned z různých materiálů a ve všech velikostech. . .
.

. . . malované sklo, ozdoby i hrnečky. . .

. . . lampičky. . .

. . . a samozřejmě panenky. . .

ze skleněného a keramického království vyjdete po schodech a takhle to vypadá nahoře. .

. . . tohle je výloha dalšího obchůdku, který mám ráda, nepoznala jsem, jestli stoleček je replika nebo opravený starý. .

. . . a tady ke stolečku ještě skříňka a všude samé polštářky s růžičkami. . .

. . . a cestou dolů po náměstí jsem objevila obchod s keramikou a porcelánem, kde měli snad všechno možné s oblíbeným vzorem našich babiček. Jak jsem tady už ukazovala pár kousíčků po babičce mám taky, to je ta malá vsadka v horním rohu pro porovnání. Kořenky a dozy na kávu a další tu mají v kulatém provedení. A jen tak pro zajímavost, třeba ta bábovka stojí 1166 Kč.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie