Rozloučení s létem

V loňském roce jsme se poslední den léta zajeli podívat do Mělic, kde je hezké koupání a protože bylo hezky, zaplavali jsme si. Letos jsme to poslední den léta nestihli, ale zajeli jsme tam včera. Voda byla chladnější, takže já jsem se jen tak ráchala po kolena, protože jsem se bála, že plavání v tak chladné vodě, by se mým zádům nelíbilo. Ovšem manžel si to užíval. Potom jsme projeli Přeloučí a zajeli do Sovoluské Lhoty. V blízké vesnici jsem měla tetu a jako malá holka k ní jezdila na prázdniny a právě sem jsme se chodili koupat. Docela mě to tam zklamalo, bývalo tam moc hezky, krásně čistá voda. Podle vložených mezníků jsme usoudili, že si okolí rybníka skoupili soukromníci a mají tu chatičky. Ale do vody bych tu tedy nevlezla.

Tak tohle jsou Mělice . . .

. . . trošku foukal větřík a čeřil hladinu vody. . .

. . . a tady můj mužíček, který si užívá vody. . .

. . . asistovat mu připluly kačenky a mají hned dva krčky i hlavičky. . .

. . . rybník v Sovoluské Lhotě. . .


. . . okolí je hezké, ale voda moc čistě nevypadala. . .

. . . tohle stavení býval za mých dětských let mlýn. . .

. . . cestou domů jsme si ještě udělali malou zajížďku do Kladrub na koníčky, ovšem v pondělí, jak jsme se dověděli prohlídky stájí nejsou. . .

. . . takže jsme alespoň mrkli do dvora, kde právě cvičili zápřež v kočáře. . .

. . . koníčci se tužili, jen se od kočáru prášilo a hezky stejnou nohou. . .

. . . a ještě jeden koník, který je, podle vydupané trávy kolem, zřejmě nejvíc "sedlán" a který je určitě strašně hodný a nikoho neshodí. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie