Nový pejsek

Už jsem měla připravený článek z našeho sobotního výletku, ale tahle událost je přednější.
Naši mladí se museli rozloučit se svým dlouholetým kamarádem a miláčkem, jezevčíkem Ronečkem, kterého jsme všichni obrečeli a dcera prohlásila, že už žádného pejska nïkdy nechce. Ovšem všichni zjistili, že se jim stýská a tak starší vnuk Kubík nového pejska pořídil. A jak to všechno je vám prozradí jejich nový přírůstek do rodiny sám.
"Jmenuju se Ax a je mi 7 týdnů. Moje maminka je německá ovčačka a tatínek, bohužel neznámý. Proto mě páníčkové mojí maminky nechtěli a říkali něco, že utratit. To teda nevím co je, ale musí to být něco móóóc ošklivého, takže jsem byl rád, že si pro mě můj páníček přijel. Jeli jsme autem a zpočátku jsem se bál, tak jsem trošičku fňukal, ale pak mě to houpání krásně uspalo. V mém novém domově bylo víc lidí, než mám tlapek, ale všichni mě přijali hezky, tedy abyste si nemysleli, že jsem nějaký namyšlený, ale řekl bych, že přímo nadšeně, takže věřím, že mě budou mít rádi. Ještě tam taky bydlí kocourek a dvě kočičky. Kocourek se tvářil přívětivě, takže myslím, že z nás budou brzy přátelé, zato jedna z kočiček na mě prskla, prý abych si nemyslel, že to tady budu řídit, od toho že je tu ona, protože tu bydlí nejdýl, ale až mě pozná, tak se určitě taky budeme kamarádit. Pak mi paní, které můj páníček říká mami, přinesla napít a najíst. Prý něco dobrého pro psí mimina, čímž mě trochu urazila, protože já už žádné mimino nejsem, ale bylo to dobré, tak jsem ji to hned odpustil. Jak to vypadá, má tady na starosti jídlo hlavně ona, tak si to s ní nesmím rozházet. Další seznámení bylo s mým novým bytem, tedy boudou. Páníček mi vysvětlil, že je zateplená a krásně vystlaná. Teda řeknu vám, mezi čtyřma očima, že to vystlání se jim moc nepovedlo. Musel jsem si to řádně přestlat sám, trochu jsem to natřepal a prohrábnul, aby to bylo správně. Nakonec mi páníček sdělil, že budeme cvičit, to teda taky nevím co je, ale určitě to bude něco legračního, při čem se pořádně vyřádíme. Tak jsem se představil a podělil se o první dojmy a teď ještě jak vypadám.
. . . a tady jsem se svým páníčkem. . .

. . . tady prý jsem jako medvídek Brumla. . .

. . . páník mě volá. . .

. . . taky prý jsem jak Troubulínek, ale jsem v klidu, až vyrostu, já je srovnám, jestli s těmi přirovnáními nepřestanou. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie