Podzim na horách

Pár dní jsem nemohla na počítač a i dnes je to jen tak chviličku na zkoušku. Přivodila jsem si, a ani nevím jak, parádní hnisavý zánět levého oka. Pak se mi ještě protočily panenky a to když jsem zaplatila v lékárně jen za borovou vodu na vyplachování očí 128 Kč a o dalším doplatku na kapky ani nemluvím. Ale hlavně, aby to pomohlo. Lepší se to jen pomalu. A protože jsem žádné svoje oblíbené činnosti nemohla provozovat, vydali jsme se na kontrolu chaloupky a taky na hřbitov k hrobu horské babičky a dědečka. Když jsme vyjížděli, byla tady u nás docela hustá mlha, ale jak jsme vyjeli na Novou Paku, nebylo po mlze ani památky. Krásná modrá obloha a sluníčko.
. . . pohled do kraje, tam je ještě mlha, ale stromy zatím příliš barvami nehýří . .

. . . Zlaté návrší, buď už trochu zasněžené nebo "zabílené" marazem. . .

. . . tady kousek dál, je už ale opravdu zasněženo. . .

. . . evangelický kostelíček v plném podzimním slunci a i tady jsou stromy ještě zelené. . .

. . . jeřabinám to na podkladu modré oblohy sluší. . .

. . . minule jsem u červené růžičky hlásala, že je to poslední letošní kvítek, ale mýlila jsem se, vykvetla ještě tahle stolistka. . .

. . . a "naše" Bára je opět smutná, že odjíždíme. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie