Poslední letošní kvítka

Ještě se vrátím k našemu poslednímu pobytu na chaloupce, kdy krásně svítilo sluníčko a bylo pěkně teplo. Při procházce 4. října jsem vyfotila kytičky na zahrádce, či spíš takovém políčku u cesty. Snad potěší i vás v tom nynějším deštivém počasí.



. . . horská zem, taková světlá, kamenitá, neúrodná a přece taková záplava květů aster. . .


. . . tenhle rozkvetlý keřík se mi moc líbil, ale nevím, jak se kytička jmenuje, ale myslím, že mi to určitě některá z vás řekne. Chtěla jsem si nasbírat semínka, ale ještě jsem žádná neviděla. . .

. . . nejsou to nádherné barvy ?. . .


. . . tahle růžička je z mé horské zahrádky a vypěstovala jsem ji z odříznutého odkvetlého výhonku, pod skleničkou. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie