Koníčci

Dnes jsem měla úžasnou možnost navštívit stáje velkochovatele koní. Bylo to pro mě něco úžasného. Nikdy jsem neměla možnost setkat se s těmi krásnými zvířaty tak zblízka, abych je mohla i hladit. Koníčci sice odpočívali a spali, ale téměř všichni se při našem příchodu otočili a natahovali hlavy přes ohradu stání. Omluvila jsem se jim, že je ruším a fotila. Ještě musím napsat, že koníčků i s hříbátky mají přes 150 .
. . . protože bylo docela hezky většina koníčků byla venku ve výbězích. . .

. . . tady jsou maminky s půlročními hříbátky. Nevím, proč se jim nejvíc líbilo stání v blátě, ale zřejmě čekaly, že už brzy
půjdou domů. . .

. . . to jsou maminky. .

. . . a tady už jsme ve stáji, kde jsou koníčci, kteří jsou ve výcviku. . .



. . . všichní koníčci se vzbudili, jen tohoto naše návštěva nechala klidným, spokojeně chrupal dál. . .


. . . sluníčko, které prosvítalo okny zbarvilo tohoto koníčka trochu do žluta. . .

. . . když jsme se vraceli, tak jsem ve výběhu marně hledala hříbátka a zjistila jsem, že se jim podařilo utéct, jako všechny děti, vymysleli rošťárnu. . .

. . . ale stejně se drželi u maminek i když z druhé strany výběhu. . .

. . . a tohle jsou mladí kluci. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Trocha poezie

Přání