Adventní drobnosti

Brzy zapadající sluníčko musím alespoň trošičku nahradit a tak u nás pořád hoří nějaká svíčka či voňavá lampička. Tuhle jsem objevila docela hezké voňavé skleničky, tak jsme opět neodolala, ale tentokrát jsem nemyslela jen na sebe, ale dvě jsem použila jako drobný dáreček. Občas si s bývalou kolegyní zajdeme na na kafíčko a trochu popovídat a v tomto adventním čase si dáváme maličké dárečky pro potěšení dušičky. Takže jedno světýlko dostala kamarádka (domečky se mi tak líbily, že jsem je nafotila ze všech stran) . .

já jsem od ní dostala podkovičku pro štěstí. . .


. . . tohle světýlko je moje nebo spíš bylo, protože vosk už je jen na dně. . .

a tuhle svíčku mám ještě doma, ale dostane ji k Mikuláši. . . . ale to přece nemůžu vyzradit, komu ji Mikuláš předá. . .

Jak jsem se už několikrát zmínila, bydlím v paneláku, ale snad proto, že jsme při stavbě pomáhali, máme tu pořádek, čisto, na chodbách květiny a musím se pochlubit, že když k nám někdo přijde na návštěvu, tak náš dům chválí. A před Vánocemi se na téměř všech dveřích objevují věnečky, zvonečky, zkrátka vánoční výzdoba. Původně jsem zamýšlela, že všechny nazdobené dveře vyfotím, ale to mi muž zatrhl. Takže alespoň můj letošní věneček. Starodávně vyhlížející ozdoby jsem loni vytvořila, když mi zbyla poleva. Na pečící papír jsme obkreslila vykrajovací formičku, z druhé strany sáčkem "naprskala" polevu, nechala uschnout, sloupla papír a na spodní stranu opět přišla poleva. Anděla jsem měla ve svých "pokladech" a ozdoba byla hotová.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie