Dárečky

Dárečky od Ježíška rozděluju na dvě části a to praktické a jen pro potěšení. Samozřejmě praktické dárky mi taky udělají radost, ale ty bych si většinou v případě potřeby koupila, ovšem dárky pro potěšení, tak nad jejich koupí bych asi váhala, už třeba z finančních důvodů. Praktické dárky, které mi přinesl letos Ježíšek sem dávat nebudu, ale ukážu vám ty, co jsou jen pro potěšení.
Sovičky mi Ježíšek přinesl hned dvě, prý se radil s vnoučky, která moje sbírky chodské keramiky rozmnoží, zda bílá nebo černá, ale nakonec jsem dostala obě, prý abych byla hodně moudrá. Tak to nevím, jestli na to budou chuděrky stačit, protože to zmoudření mě nějak míjí a místo toho přicházím do dětských let. A potom do sbírky přibyla ještě podkovička pro štěstí. Truhličky jsou taky dvě, protože prý Ježíšek sháněl malou, pro krásný zlatý náramek, ale ke koupi byly dvě v sobě. Ale už mám uplatnění i pro tu větší. Ručně malovaný svícínek pro dva kahánky mi taky udělal radost, je to taková jemná práce. Poslední z dárků je takový, jak praktický, tak pro radost. Možná, že to znáte, pro mě to byla ale novinka. Na první pohled to vypadá jako aromalampa, ale je to keramická pícka na jablíčka. Nejen peče, svítí, ale pečené jablíčko a k němu přidané přísady, koření, vanilka, rumík atd. provoní místnost a ještě si na něm pochutnám.

Na zkoušku jsem dala do nádobky nakrájené jablíčko, brusinky a vanilku a za chvíli byla mňamka hotová.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie