Nestíhám

Tak jsem si zase jednou vzala větší sousto a už je to tady, nestíhám. V jednom z minulých článků jsem psala, že jsem háčkovala do kostela krajku k oltářní plachtě a nyní k těmto téměř 4 m přibyla ještě krajka k pokrývce na poličku do kostela v délce 1,30 m. S tím jsem hodně spěchala, aby se to stihlo do Vánoc i ušít.


pak jsem ještě slíbila uháčkovat tuhle dečku, jenže popis nebyl jen obrázek, takže to bylo chvílemi pokus - omyl

. . . dalším úkolem bylo upletení dalších tří šálek. Po šálce pro dceru, kterou jsem už tady ukazovala, jsem dostala za úkol uplést jednu pro kamarádčinu dceru, další jsem pletla pro vnukovu přítelkyni, ta byla fialková, jenže jsem ji ani nestlihla vyfotit, dopoledne jsem ji dopletla a po obědě děti přišly, tak jsem ji hned předala. A zatím poslední je pro mou milou neteřinku. Ta mi šla nejlíp, muž nebyl jeden den doma, tak jsem pro sebe ani nevařila a v klidu motala.

a ještě jsem slíbila umotat andílka . . .
A když k tomu připočtu ještě nějaké poklízení, zdobení, loupání oříšků, samozřejmě nákupy a vaření, ale co bych vyprávěla, vždyť to znáte, tak jsem se teprve dnes dostala k pečení prvního cukroví a to si ještě chci zajet na adventní koncert a zkontrolovat chaloupku. Takže se vám omlouvám, že při svých návštěvách u vás teď nepíšu komentíky, chci toho prohlédnout co nejvíc. Ale určitě se brzy polepším.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie