Stromeček . . .

Tak jsem dneska taková krásně líňoučká, nic nedělám, jen koukám v televizi na pohádky. Alespoň jsem vyfotila stromeček tedy stromečky, protože maličký mám tady, hned vedle počítače.
Štědrý večer trávíme u dcery a letos byl s námi i menší kocourek, zatím poslední nalezenec, kterého se dcera ujala. Je strašně mazlivý a stromeček i dárky se mu moc líbily. Pořád měl chuť po stromečku šplhat a u rozbalování každého dárečku asistoval a pomáhal rozvazovat mašličky. . .

. . . nakonec ho to ale zmohlo, takže mezi těmi papíry, které vnoučkové s oblibou házejí po zemi, aby mě pozlobili, krásně usnul. . .

. . . a tohle je náš stromeček. . .

. . . ještě rozsvícený. . .

a tohle je můj mrňousek u počítače, abych si mohla užívat světýlek když jsem tady

- - - a ještě betlém po dědečkovi, který jsem trochu poopravila a přidělala nějaké ovečky a darovníčky z keramiky.
O jeho historii jsem tu už psala. . .


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie