Chutnaly nám

Včera jsem si u Blanky opsala recept na lívanečky z bílého jogurtu. Recept se mi moc líbil taky proto, že v něm nejsou použity kvasnice. Můj muž totiž čerstvé kynuté pečivo a podobné dobroty nemůže. Takže dnes byla k obědu hovězí polévka s knedlíčky a lívanečky a musím říct, že jsme si moc pochutnali.
Pečeme a. . .

. . . baštíme. . .

A ještě mi zbývá milá povinnost od Alis a Jarky jsem dostala ocenění.



Chtěla bych jim poděkovat a teď bych ho měla i předat. Takže já bych tohle ocenění přidělila všem blogům, které navštěvuji, protože si myslím, že si ho zaslouží všechny. V každém si vždy najdu něco zajímavého. Buď jsou to krásné fotografie, milé čtení, pěkné ruční práce, skvělé nápady a i poučení. A nesmím zapomenout na mňamkové recepty, jako zrovna včera.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie