Troška malování

Moje bývalá kolegyně ze školy změnila zaměstnání a nastoupila do Domova sociální péče. A protože je velmi činorodá, rozhodla se, že zavede v domově kroniku. Na úvodní stranu a strany označují roky vytiskla nadpisy a protože se ji to zdálo strohé, požádala mě, abych to trošku oživila a taky prý abych se nenudila. Moc se mi do toho nechtělo, protože jsem neměla žádný nápad. Vlastně na úvodní stránku ano, myslela jsem, že tam namaluju některou z nových vilek domova, ale hned na druhé straně byly fotografie, takže jsem byla zase na začáku, bez nápadu. Pak jsem to vyřešila jen takovým jednoduchým ornamentem

. . . na loňský rok jsem namalovala kousek rozkvetlé louky i s motýlky. . .
. . .

. . . na letošní rok vyšly taky kytičky, jen trochu jiné, tady v rozpracování i s "tvůrčím" nepořádkem okolo. . .

. . . ještě nadpis a je hotovo . . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie