Velikonoční slepičky

Velikonoce se kvapem blíží, ale já zůstávám letos nějaká klidná, okna ještě nemám umytá a že už by to potřebovala jako sůl, ale to snad ještě stihnu. Zatím u mě má přednost uklidňující zábava. Pokusila jsem se uplést na Velikonoce slepičky mističky z papíru. Tedy začala jsem ještě před nemocí a konečně jsem je dokončila. No, žádná krása to není, potřebovala bych víc trénovat, ale když mám tolik všelijakých aktivit, že nestíhám. Loni jsem naslibovala vajíčka s kytičkami i oblečená a nechala jsem to opět na poslední chvíli, do toho to moje choření a tak to teď honím, neboť sliby se plnit mají. Ještě se chci omluvit, na návštěvy k vám chodím, ale pro nedostatek času někdy nepíšu komentáře, tak mi to promiňte, já se polepším.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie