Minulý týden

Minulý týden byl ve znamení zařizování, kontrol u lékaře a pro mě následně spaní. Přijela jsem vždycky totálně odrovnaná, unavená, že jak říkám, opřít mě do kouta, tak spím. Takže jsem nešla do kouta, ale rovnou do postele. Nevím, ale čekání u lékaře mě dokáže vždycky dokonale zdeptat. Ač objednána na určitou hodinu, dostávám se na řadu tak se zpožděním téměř dvou hodin. A poněvadž se má kontrola týkala očí, chci vám popsat zážitek s mými brýlemi. Téměř před dvěma lety mi paní doktorka napsala nové brýle, protože ty původní byly staré 10 let a tudíž bych si prý měla pořídit něco nového. Souhlasila jsem a hned se s předpisem stavila v optice. Pan prodavač nebo optik, nevím, byl velmi milý, usadil mě u stolečku a nosil a zkoušel mi stále nové a nové obruby. Konečně usoudil, že jedny mi sedí nejlíp a já jsem souhlasila. Pak došlo na skla a protože mám na levém oku poměrně dost dioptrií a navíc trpím astigmatismem, tak musím mít nějaké zvláštní čočky, pak mi ještě doporučil ztmavění, s čímž jsem také souhlasila, protože když nosím brýle stále, je to potřeba. No, a když mi to všechno spočítal a vyslovil částku téměř 20 tis.Kč, tak se mi ještě protočily panenky, ale bylo mi trapné to odříct, tak jsem ty nekřesťansky drahé brýle, tentokrát se skřípěním zubů, zaplatila. Všechno bylo v pohodě, ale koncem března, kdy už chyběl do záruční doby 1 měsíc, začaly se na levé čočce tvořit takové mapy a dole se objevilo něco, co vypadalo jako kdybych si brýle vyčistila smirkovým papírem. Tak jsme se vydali do optiky v Hradci, kde mi brýle dělali, co s tím. Opět jsem se setkala s velmi milým a příjemných chováním, sepsali se mnou reklamaci a sdělili mi, že to musejí odeslat výrobci k posouzení a že to bude trvat 30 dní. Požádala jsem, aby tam připsali, že prosím o rychlé vyřízení, protože moje staré brýle, když pominu, že příšerné, mi začaly dělat na tvářích ekzém. Nesnáším nikl, a tak už léty opotřebovaná vrchní úprava vzala za své a kov začal působit. Pokoušela jsem se udělat vlastní úpravu a to lakem na nehty. Trochu to pomohlo, ale stejně jsem doma chodila olepená na tváři, abych se alespoň trochu chránila a čekala, že tak budu strašit měsíc a pak ještě třeba vypláznu tučnou sumu za nová skla. Velmi mě ale překvapilo, když už za 8 dní se mi z optiky ozvali, že si mohu přijet a že má reklamace byla uznaná a mám nové čočky. Takže mi to udělalo radost a bylo to asi na minulém týdnu to nejpříjemnější.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie