Nic nového

Každý rok jsem dělala na Velikonoce nová vajíčka, ale letos mi to nevyšlo. Slíbila jsem loni kamarádkám, že jim na letošní výzdobu nadělám nějaké krasličky s kytičkami i oblečené, ale protože mi připadalo divné, vyrábět vajíčka jindy, než před Velikonocemi, zůstalo mi všechno na poslední chvíli. Myslím, že bych nemusela ani psát, že je to šílená piplačka. Vím, že tohle znáte už velmi dobře, ale nedá mi, abych alespoň poslední z mé letošní tvorby nevyfotila, aby bylo vidět, že jsem nezahálela.
Krasličky na zavěšení, s papírovými kytičkami

Krasličky potahované látkou a zdobené "zrníčky" a kroužky z papíru

A ještě kuřátka z naší cukrárny, běžně dělají indiánky, ale před Velikonocemi kuřátka

Nakonec ještě trochu jarního ptačího zpěvu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie