Slunečno, ale . . .

Dnes jsme u nás měli ráno -2,8° a nevypadalo to nijak pěkně, ale odpoledne se udělalo krásně slunečno, tak jsem vytáhla muže na procházku. Moc se mu nechtělo, ale argumenty, jak je krásně a teplo se mi ho podařilo přemluvit. Slunečno bylo, to ano, ale teplo tak leda doma za oknem, venku to pěkně studeně fučelo. Tak jsme se nikam za město nepouštěli, kde vítr fučel určitě ještě víc.
Hned u domu vykvetla tahle nádherná obrovská kytice. . .



na jedné zahradě se mi zalíbilo tohle uvítání, tak jsem hned začala přes plot fotit, ale. . .

. . . tenhle hafánek dával hlasitě najevo, že se mu moje počínání nelíbí a zřejmě pro větší vážnost si vylezl i na boudu, ale když jsem zjistila, že je chudáček uvázaný, klidně jsem pokračovala ve focení. . .




. . . pesan stále štěkal i můj muž z toho začal být nesvůj, tak jsme pokračovali a na další zahradě, kde mě sice nevítali, ale ani na mě nikdo nepouštěl hrůzu jsem vyfotila hyacint v krásné barvě. . .

. . . a ještě tulipány, které na konci květů ranní mrazík trochu poznamenal. . .

. . . květy jabloní ještě naštěstí nestačily vykouknout, takže jim mráz snad neublížil. . .

, , , domů jsme přišli docela vymrzlí, tak jsme si uvařili čaj a snažili se zlikvidovat něco z toho, co jsem napekla. Děti sice včera něco ujedly, ale já jsem měla velké oči a tak to teď budeme jíst kdoví jak dlouho. Tak aspoň věneček nebo linecká vajíčka si dejte s námi. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie